close
This ain't a song for the broken-hearted
這不是為心灰的人唱的歌
No silent prayer for the faith-departed
也不再只為失去信念的人天天祈禱
I ain't gonna be just a face in the crowd
我不願只是平凡眾生中的模糊臉孔
You're gonna hear my voice When I shout it out loud
你將聽見我的聲音 當我縱聲呼喊

#It's my life It's now or never
這就是我的人生 把握現在絕不重覆
I ain't gonna live forever I just want to live while I'm alive
人不可能求得永生 我只想活在當下
( It's my life ) My heart is like an open highway
(這就是我的人生) 我的心像疾馳暢行的陽光大道
Like Frankie said I did it my way
記得法蘭基說過 我一向活的像自己
I just wanna live while I'm alive It's my life
因為我只想活在當下 我的人生專屬於我 這就是我的人生

This is for the ones who stood their ground
這首歌獻給腳踏實地屹立不搖的人
For Tommy and Gina who never backed down
就像湯米和吉娜一樣從不輕言放棄
Tomorrow's getting harder make no mistake
明知未來將有困難擋在前頭
Luck ain't even lucky Got to make your own breaks
鴻運不會一直高照
repeat #

Better stand tall when they're calling you out
當遭遇逆境一定要昂首挺立
Don't bend, don't break, baby, don't sack down
絕不屈服,絕不逃避. 寶貝,更別輕言放棄


---
哇,超勵志的歌啊!!
我愛死他了!!!!!!!

「別輕言放棄。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    桑妮妹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()